Twister kaos

Sitter i röska byastuga. the lord och Dobby har fixat en liten fest med dötsätare (no; 1, 2 och 3) Hermione är oxå här - vi försöker få över han till den onda (roliga) sidan... WE GOT COOKIES!!!!!
Ja, som titteln antyder så spelar vi 'döts twister' och som titteln inte antyder så har jag JÄTTEONT i halsen, dock skulle även det vara en passande tittel.
Jag är supertrött och om inte no; 3 var här så skulle ni förstå ännu mindre av vad jag skriver.... men vi har partajat från kl 17 till nu, och vi har inte planerat att ge oss änn. tro mig kära läsare - chansen att jag har läsare är dock inte den största - imorron är det sängen som gäller!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0